dimarts, 15 d’abril del 2014

Pep: "Estic aquí per ajudar. Si el club no vol, ens donem la mà i 'no *problem'"


Futbol Internacional

Pep: "Estic aquí per ajudar. Si el club no vol, ens donem la mà i 'no *problem'"

El tècnic del Bayern Munic, Pep Guardiola, durant una roda de premsa / FOTO: KARL-*JOSEF *HILDENBRAND - EFE

Mundodeportivo.com 15/04/2014 19:19

Pep Guardiola no té problema algun amb el Bayern ni aquest amb ell, per la qual cosa en mitjans alemanys unes frases pronunciades per l'ex tècnic blaugrana aquest dimarts en roda de premsa no han tingut l'impacte que poden tenir a Barcelona.

"Haig d'acceptar les crítiques", va començar dient Pep, al·ludint a les estirades d'orelles rebuts per l'empat i les dues derrotes de l'equip *muniqués en la *Bundesliga després d'assegurar-se el *alirón en temps rècord.

"Em dic 'Pep, *calm *down' ('Pep, tranquil'). Estic aquí per fer el meu treball tan bé com sigui possible. La meva major virtut és treballar, treballar i treballar", ha afegit.

Sense acritud, sense tensió, sense alarma

"Estic aquí per ajudar. I si el club no vol, '*hand *shake' (encaixada) i 'no *problem' per a mi", ha dit al fil, sense acritud ni tensió encara que fora de context pugui semblar el contrari.

Guardiola així mateix ha comentat que "jugant com en els últims partits no arribarem a cap final", en al·lusió als '*pichazos' citats.

Aquest dimecres en la Copa d'Alemanya

El Bayern es *meidrá aquest dimecres al *Kaiserslautern en la Copa d'Alemanya.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada