dimarts, 22 d’abril del 2014

Guardiola: "Tant de bo pugui jugar Cristiano"

Pep Guardiola, durant la seva compareixença davant els mitjans de comunicació prèvia al Madrid-Bayern / FOTO: Ballesteros - EFE

Champions League 

Guardiola: "Tant de bo pugui jugar Cristiano"


Guardiola creu que en els grans partits han d'estar els millors

El tècnic va admetre que després de guanyar la *Bundesliga "hem baixat el nivell"

Va reconèixer que és especial per a ell mesurar-se al Madrid

"Haurem de fer una molt bona actuació per guanyar", va dir

Traducció SoftCatalà
Manel Brunyeixi 22/04/2014 16:47
MUNDO DEPORTIVO

Pep Guardiola va aixecar una gran expectació a la seva arribada a Madrid i no va dubtar a reconèixer que "és molt especial per a mi jugar a Espanya. Només pinso en què el meu equip ho faci ben aquí".

L'entrenador de l'equip bavarès no es va quedar aquí i va assegurar que "sempre estic molt content de jugar una semifinal de Champions i d'estar a Madrid amb un equip com el Bayern. Necessitem fer un bon partit i treure un resultat positiu".

"Aquí actuem contra la gent"

Guardiola va confessar que li encantaria que demà jugués Cristiano Ronaldo. "Tant de bo pugui jugar. Aquí actuem per a la gent, que vol veure als millors. I dels millors és ell. Si no juga, ho farà un altre amb diferents condicions", va començar dient para tot seguit analitzar en profunditat al Reial Madrid.

Anàlisi del Madrid: "Et maten a l'espai"

"Poden jugar amb 4-3-3 o amb 4-4-2, com en la final de Copa. Cristiano és més golejat, *Isco et dóna més control i possessió, *Benzema t'ofereix continuïtat, Ramos, Xabi o *Modric treuen la pilota jugada... Jugui qui jugui sempre és la mateixa essència. No sé com ho fan, però fitxen jugadors que corren molt. Abans tenien un, després dos i ara disposen de quatre: Beli, Cristiano, Vaig donar María i *Benzema. Et maten a l'espai. Intentarem atacar i defensar com sabem".

"La meva estadística va ser amb un altre equip"

El tècnic que mai ha perdut en el Bernabéu va dir sobre aquest tema que "la meva estadística en el Bernabéu va ser amb un altre club, en un altre temps, en una altra situació. No té res a veure amb el Bayern. Haurem de fer una molt bona actuació per guanyar. El Madrid sempre és el Madrid i fer una bona actuació això és necessari sempre davant el Madrid i més en una semifinal".

"Té una gran plantilla"

Tot seguit, preguntat per les diferències entre aquest Real i el de l'any passat, va assegurar que "vostès han vist al Madrid més que jo. Però el Madrid sempre és especial, amb aquest entrenador o amb un altre, amb uns jugadors o amb uns altres. És dels rivals més difícils que trobem sempre en semifinals. Té una gran plantilla".

"Em sento orgullós del meu equip"

Guardiola no va dubtar a reconèixer que el Bayern ha baixat una mica el nivell en les últimes setmanes. "És molt difícil guanyar la Champions. Els grans sempre estan aquí. Jo em sento molt orgullós del meu equip. Guanyem la *Bundesliga al març, estem en la final de la Copa, en les semifinals de la Champions. I no és fàcil. I hem guanyat partits jugant bé. Hem estat estables, encara que baixem una mica al final, però estic content amb l'últim partit perquè no juguem bé, però recuperem l'esperit d'equip", va dir el tècnic.

No l'interessa el Manchester *United

Preguntat sobre si li agradaria entrenar al Manchester *United després de la destitució de *Moyes, va dir que "estic en el Bayern i he signat per tres anys. Assec que aquí encara podem millorar. Vaig canviar la meva cultura catalana per l'alemanya i no va ser fàcil. I necessito temps. Tinc encara un treball que fer, estic còmode i la gent respecta la meva labor. Jo vull quedar-me aquí".

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada