divendres, 25 d’abril del 2014

Guardiola: "Sé que estic fent una cosa contracultural a Alemanya"

Guardiola: "Sé que estic fent una cosa contracultural a Alemanya"

"Aquí agrada com juga el Madrid, però el Bayern m'ha contractat a mi", diu sobre les crítiques al seu estil

Pep Guardiola, durant l'anada de la semifinal de la Champions contra el Madrid, al Bernabéu.
AP / ANDRES KUDACKI
Pep Guardiola, durant l'anada de la semifinal de la Champions contra el Madrid, al Bernabéu.
EL PERIÓDICO / Munic
Divendres, 25 d'abril del 2014 - 15.26 h
Pep Guardiola, l'entrenador del Bayern Munic, ha sortit en defensa del seu estil de joc, molt criticat després de la recent derrota al Santiago Bernabéu (1-0), en l'anada de la semifinal de la Champions davant el Madrid. Una derrota que posa en perill el pas de l'equip alemany a la final de Lisboa.
"Aquí agrada com juga el Madrid, però el Bayern m'ha contractat a mi. La meva filosofia depèn de la qualitat de jugadors i m'he d'adaptar. Sé que faig una cosa contracultural a Alemanya", ha declarat aquest divendres l'exentrenador del Barcelona abans del seu duel de lliga contra el Werder Bremen, aquest dissabte. Tot seguit ha firmat que no va llegir la premsa després de caure al temple blanc. "Sóc aquí per analitzar com podem arribar a Lisboa no per analitzar el treball dels periodistes. No he llegit diaris. Després del partit vaig estar analitzant el partit al meu ordinador i pensant com podíem generar més ocasions", ha assegurat.
Guardiola ha recordat que "no es pot esperar que el Madrid, en 90 minuts, no generi cap ocasió de gol", per la qual cosa ha de trobar altres camins per eliminar el conjunt de Carlo Ancelotti. "Passi el que passi dimarts, estaré orgullós dels meus jugadors. M'agrada el coratge que van demostrar a Madrid. Vam tenir més ocasions que el nostre rival", ha dit, desprésde sortir en defensa de Ribéry, que va fer un mal partit.
"Segurament, és culpa meva que Ribéry no estigui jugant tan bé. Si l'any passat era un jugador de classe mundial i aquest ja no ho és, deu ser per culpa de l'entrenador", ha admès, abans d'acabar amb un missatge contundent: "Vam guanyar al març i estem a la final de Copa. No som tan dolents. Però encara he de trobar l'equilibri. En aquest moment de la temporada el que decideix és el cap, no les cames".

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada