dimarts, 29 d’abril del 2014

Bayer 0-Madrid 4- Guardiola: "M'he equivocat, és la meva responsabilitat"

Disgustat amb el JOC DE L'EQUIP   

Bayer 0-Madrid 4- Guardiola: "M'he equivocat, és la meva responsabilitat"

L'entrenador del Bayern va analitzar la dura derrota a les semifinals de la Champions

Guardiola, en una acción del partido
Guardiola, en una acció del partit EFE
Albert Rogé | 2014.04.29 | 23:33 h.
SPORT 
Pep Guardiola ha atès als mitjans de comunicació després de ser eliminat de la Champions League. El tècnic del Bayern ha comentat que "quan es juga malament, aquestes coses passen contra rivals grans. Si jugues bé això no passa, hem sortit excitats i hem jugat molt malament ".
L'entrenador del Bayern Munic va dir que s'havia equivocat en el partit contra el Reial Madrid i que per tant la golejada encaixada a casa era la seva responsabilitat. "M'he equivocat en algunes qüestions tàctiques, és la meva responsabilitat", va dir Guardiola en declaracions a la plataforma digital Sky.
L'entrenador català no creu que la culpa sigui dels seus jugadors. "És un error futbolístic. Hem jugat malament però no tinc res a retreure als meus jugadors. Tot passa per jugar bé, quan no tens la pilota, no tens res a fer ".
En ser preguntat per les crítiques de la premsa i de l'afició, el català ha comentat que "sí, espero moltes crítiques. Les he de rebre, va amb la feina. Hem d'acceptar les crítiques i preparar la final contra el Borussia de Copa Parlarem amb la gent del club per veure quines coses hem fet bé i que no.
Guardiola va ser clar en parlar de la derrota. "Quan perds 0-4, no tens raó, però m'agrada la pilota i no puc fer el que no sento".
"El Reial Madrid va ser millor que nosaltres durant la primera meitat del segon partit. Hem perdut perquè hem buidat el mig del camp, el més important per a mi "ha apuntat.
L'entrenador català va sentenciar "sé que és una nit difícil per a nosaltres, per a mi i per al meu equip."

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada