dissabte, 26 d’abril del 2014

Guardiola: "La tristesa per la mort de Tito m'acompanyarà sempre"

Guardiola: "La tristesa per la mort de Tito m'acompanyarà sempre"

L'entrenador del Bayern Munic afirma que el seu "cor està amb els seus pares, la seva dona i els seus fills"

El Bayern guarda un minut de silenci en record a Tito Vilanova abans de començar el seu partit contra el Werder Bremen
AFP / Munic
EL PERIODICO
Dissabte, 26 d'abril del 2014 - 19.57 h
L'entrenador del Bayern Munic, Pep Guardiola, ha dit aquest dissabte que la tristesa per la mort del seu amic Tito Vilanova l'acompanyarà sempre. "Aquesta tristesa m'acompanyarà sempre", ha dit Guardiola després de la victòria del seu equip per 5-2 davant el Werder Bremen.
"Ens coneixíem des que érem joves, {compartim} moltes coses, vam perdre i {guanyar} junts", ha afegit l'entrenador recordant qui {va ser} primer el seu segon i després el seu successor al Barcelona.
"El meu cor està amb els seus pares, la seva dona, els seus fills. Aquesta tristesa m'acompanyarà per sempre", ha dit Guardiola. "Era més que un amic", ha afegit.

{Braçals} negres

En homenatge a Tito Vilanova, el Bayern ha guardat un minut de silenci abans del partit contra el Bremen. A més, els jugadors del Bayern han sortit al camp amb {braçal} negre, igual que Guardiola.
Vilanova, {mort} dijous després d'una llarga batalla contra el càncer, {va ser} l'ajudant de Guardiola al Barça entre el 2008 i el 2012 abans de succeir-{lo}.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada