dimecres, 19 de març del 2014

Pep Guardiola:"Quan s'asseia Messi, s'embolicava"


\"Cuando sentaba a Messi, se armaba el lío\"

Pep Guardiola:"Quan s'asseia Messi, s'embolicava"

Pep Guardiola admet que va deixar el Barça perquè no trobava la manera d'extreure més suc

El tècnic del Bayern Munic, en una entrevista amb el director general d'Audi  

Guardiola: "Vaig deixar el Barça perquè ja no podia motivar els meus jugadors"

Josep Guardiola admet a la revista anual d'Audi que va deixar el Barça perquè ja no trobava la manera d'extreure més suc de la plantilla

Pep Guardiola y Rupert Stadler durante la entrevista en el Allianz Arena
Pep Guardiola i Rupert Stadler durant l'entrevista a l'Allianz Arena Font: Audi
SPORT.es | 2014.03.18 | 13:30 h.
En una entrevista a la revista 'Audi Annual Report', Josep Guardiola admet que va deixar el Barça perquè ja no podia motivar els seus jugadors.
L'ara entrenador del Bayern Munic apareix en una entrevista realitzada a l'Allianz Arena al costat de Rupert Stadler, director del Consell de Direcció d'Audi AG.
Durant 90 minuts, entrenador i executiu comparteixen conversa i parlen de lideratge de grups i recerca de l'èxit. I el moment clau de la conversa, des del punt de vista del FC Barcelona és quan ve a explicar per què va deixar el Camp Nou.
ARRIBAR A L'ÈXIT
Josep Guardiola explicava que "quan la temporada acaba, cap entrenador ni cap jugador pot garantir l'èxit. I no hi ha una fórmula màgica per guanyar. Si n'hi hagués, el futbol seria tan senzill com anar a comprar a un gran centre comercial: simplement vas i esculls el que més t'agrada. On quedarien llavors el repte o l'emoció? Jo no vaig guanyar la Copa d'Europa immediatament. Vaig començar la meva carrera al Gimnàstic de Manresa, un equip regional de Catalunya ".
El tècnic de Sanpedor confessava que havia viscut en ocasions "moments de molta tristesa. Com si els focus, de sobte, s'haguessin apagat. Quan el FC Barcelona, ​​el 2012, va caure en semifinals de la Lliga de Campions contra el Chelsea va ser un ells. Érem molt millors que els nostres rivals, però vam concedir un gol innecessari en la volta i abans que ens adonéssim estàvem eliminats. Allò va suposar una gran derrota per a mi. Em vaig sentir com si no pogués tornar a aixecar al meu equip ".
Li pregunten si va ser això el que va provocar la seva sortida del Barça, i Pep contesta sense dubtar: "Sí Si ja no pots motivar els jugadors, com a entrenador, saps que ha arribat el moment de marxar".
ELS EMBOLICS I LEO
No són aquestes les úniques cites reveladores de Josep Guardiola qui afegia en altres moments que "amb moltes estrelles en l'alineació, com tenim actualment al Bayern Munic o en el meu anterior equip el Barcelona, ​​pots arribar a situacions on la diversitat també pot ser destructiva ".
El motiu no és altre que "tothom vol jugar, però només pots posar a onze jugadors al camp alhora", ha afegit.
Pep resumia la situació explicant que havia i ha de lidiar amb "la pressió, per part de la premsa i dels fans, d'haver de seleccionar determinats jugadors". I en aquest sentit ha afegit que "cada vegada que deixava Messi a la banqueta, per exemple, s'armava l'embolic a Barcelona".

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada