divendres, 7 de març del 2014

Guardiola: "Puyol em va ajudar molt durant tota la meva carrera""És un dels més grans en la història del Barça "

"És un dels més grans en la història del Barça ¿ 

Guardiola: "Puyol em va ajudar molt durant tota la meva carrera"

L'entrenador del Bayern de Munic, Pep Guardiola, s'ha referit en roda de premsa a la marxa de Carles Puyol del FCBARCELONA

Pep Guardiola
Pep Guardiola | EFE
SPORT.es | 2014.07.03 | 14:25 h.
L'exentrenador blaugrana Pep Guardiola va parlar sobre el capità culer en la prèvia del partit del Bayern contra el Wolfsburg: "La seva trajectòria parla per si mateixa. Ha estat un capità i un exemple per a la resta. Sempre va ser el primer a córrer, en arribar als entrenaments. En tot. Em va ajudar molt durant tota la meva carrera. Indubtablement, ha estat un dels jugadors més grans. Només em queden paraules d'agraïment amb ell. Normalment, quan parlem de talent pensem en jugadors ofensius. Però ell va mostrar el seu talent defensant. Es veia que gaudia defensant. Ha estat un jugador molt intel · ligent, un dels més grans en la història del Barça

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada