dimecres, 26 de març del 2014

Guardiola matisa: "Els jugadors del Barça es motiven sols"

 
Després de la seva entrevista a 'Audi Anual Report'  

Guardiola matisa: "Els jugadors del Barça es motiven sols"

Josep Guardiola va negar que una de les raons de la seva sortida del Barcelona hagi estat no poder seguir motivant als futbolistes

Guardiola quiso aclarar sus palabras sobre su marcha del Barça
Guardiola va voler aclarir les seves paraules sobre la seva marxa del Barça | Foto: AFP
DPA | 2014.03.25 | 23:34 h.
SPORT 
"Els jugadors del Barça es motiven sols", va afirmar, matisant així les declaracions brindades en una recent entrevista a la revista "Audi Anual Report".
"Jo no vaig ensenyar a jugar a Xavi o Iniesta. Els entrenadors estem per ajudar-los, però ells juguen bé des de fa 20 anys. Els entrenadors no fem jugar bé als jugadors", va assegurar el tècnic del Bayern Munic després de conquistar el títol en la Lliga alemanya.
"Juguen prou bé sense mi", ha afegit. "Em va imputar un cert èxit, però és una qüestió personal. Mi no haguessin aconseguit l'èxit que amb Tito Vilanova", ha declarat sobre el rècord dels 100 punts que va aconseguir el seu successor al Barcelona la temporada passada.
"Potser no em vaig explicar bé. (El motiu de la meva sortida) era una qüestió purament personal, sentia que havia arribat el moment. Són ells els responsables de tots els èxits que hem aconseguit, igual que els del Bayern", va declarar

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada