divendres, 2 de maig del 2014

Guardiola: "Després de la derrota estic més convençut de les meves idees"

FUTBOL

Guardiola: "Després de la derrota estic més convençut de les meves idees"

El tècnic del Bayern es reafirma en l'estil que li ha donat 17 títols de 24

Guardiola en roda de premsa.
EFE / SVEN HOPPE
Guardiola en roda de premsa.
EL PERIÓDICO / Barcelona
Divendres, 2 de maig del 2014 - 13.09 h
"Després de la derrota contra el Madrid estic més convençut de les meves idees". Així ho ha assegurat Pep Guardiola aquest divendres a roda de premsa. El tècnic del Bayern Munic, que ha guanyat 17 títols dels 24 que ha disputat com a entrenador, no pensa renunciar a l'ideari que tanta glòria li ha donat per un partit. "No estic aquí per canviar la cultura futbolística d'Alemanya, però tinc els meus propis ulls. El Bayern continuarà jugant amb les meves idees".
"Hem de mirar quines coses van anar malament però hem de pensar en el futur", ha comentat el tècnic català. "O segueixen tots les meves idees o llavors estic al lloc equivocat". Guardiola, que ha conquistat la Bundesliga i la Supercopa d'Europa aquesta temporada, espera acomiadar l'any amb la Copa. Un partit que no sap encara si podrà disputar Thiago. "Cada dia està millor, però no crec que pugui jugar de titular la Copa contra el Borussia".

Javi Martínez es queda

Sobre el futur de Javi Martínez, que en les últimes setmanes havia sonat com a reforç per a la defensa del Barça, s'ha mostrat contundent. "Javi Martínez es quedarà aquí al Bayern i jugarà bé amb nosaltres".

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada