dimarts, 16 d’abril del 2019

Guardiola no vol pressió: “No vaig fitxar pel City per guanyar la Champions”

Guardiola no vol pressió: “No vaig fitxar pel City per guanyar la Champions”

“Vaig venir aquí per fer jugar l’equip de la manera en què hem jugat els darrers vint mesos. Per això vaig fitxar pel City”, ha declarat el tècnic català

elMón

Pep Guardiola, en una imatge d'arxiu.
Pep Guardiola, en una imatge d'arxiu. | EFE
El Manchester City no té rival a Anglaterra –només el Liverpool li disputa el tron a la Premier–, però segueix tenint pendent regnar a Europa. El conjunt citizen està obligat a remuntar el Tottenham si vol classificar-se per a les semifinals de la Champions League, però Pep Guardiola té clar que no vol que se’l pressioni: “No vaig venir aquí per guanyar la Champions".

Vaig venir aquí per fer jugar l’equip de la manera en què hem jugat els darrers vint mesos. Per això vaig fitxar pel City”, ha seguit explicant l’entrenador català, que creu que el d’aquest dimecres no serà un partit semblant al de l’anada: “Hem de marcar gols, no cal que tinguem tant control. Per com vaig veure l’equip contra el Brighton i pel fet que juguem a casa, hem de crear una atmosfera perquè els nostres aficionats ens donin suport des de l’Etihad Stadium”.

Guardiola ha bromejat i ha apuntat que el president li ha dit que “m’ha demanat que guanyi la Champions tres anys seguits”. “M’encanten aquests reptes. Aquest és el meu desig, però en el futbol perds més del que guanyes i jo intento donar el millor de mi mateix”, ha sentenciat el tècnic del City.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada