dimarts, 5 d’agost del 2014

Laureano Ruiz: "El Mètode Barça ho vaig inventar jo"

L'última entrevista del nostre company Jorge López

Laureano Ruiz: "El Mètode Barça ho vaig inventar jo"

El diari 'Olé' ha realitzar un últim homenatge a Jorge 'Topo' López publicant la seva última entrevista pendent, l'extècnic blaugrana Laureano Ruiz

L'entrevista de Jordi López a Laureano Ruiz
L'entrevista de Jordi López a Laureano Ruiz Font: 'Olé'
SPORT.es
2014.08.04 | 18:05 H.
El diari 'Olé' ha tingut un detall d'homenatge amb el desaparegut periodista Jorge 'Topo' López, que va ser redactor d'aquest diari argentí i de 'La Xarxa', així com de 'SPORT', 'As' i d'altres mitjans de comunicació impresos.
'Olé' publica en la seva última edició una entrevista realitzada per Jorge López a Laureano Ruiz, el que va ser tècnic del Barça, i que va elaborar abans de morir tràgicament en un accident de trànsit a Sao Paulo durant el Mundial de Brasil 2014.

En l'entrevista, Jorge treu tot el suc d'un dels 'històrics' de La Masia blaugrana. Ruiz eexplica el 'Mètode Barça' que "suposa aprendre la tècnica individual, els rondos (bojos), el joc de posició i conservació, el cop de cap, els tirs, els moviments tàctics, i tot repetint en els entrenaments, barrejant-ho amb les correccions constantment : fer, corregir, repetir, fer, corregir, repetir ... Les correccions són fonamentals ".
Don Laureano arriba a afirmar sobre això: "Res de llavors. Jo vaig ser el que va inventar el mètode. Cruyff i Guardiola el van copiar, però jo veig defectes que sempre hi ha a les imitacions".
Si vols accedir a l'entrevista completa, clica aquí .

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada