dimarts, 5 d’agost del 2014

Guardiola: "El 0-4 contra el Madrid va ser la meva pitjor cagada"

Més frases del seu llibre Herr Pep

Guardiola: "El 0-4 contra el Madrid va ser la meva pitjor cagada"

El tècnic explica al seu llibre diverses anècdotes de la seva vida en el qual analitza èxits i també fracassos, com la golejada encaixada davant el Madrid a la Champions

Pep Guardiola i el Bayern estan de gira als Estats Units
Pep Guardiola i el Bayern estan de gira als Estats Units EFE
SPORT.ES
2014.08.05 | 09:57 H.
El llibre del periodista Marti Perarnau sobre Pep Guardiola, 'Herr Pep', segueix donant titulars. Entre molts temes, revela com va ser el final del de Santpedor al club dels seus amors.

"No és cert que em fos perquè Sandro Rosell no em donés suport en la remodelació de la plantilla. Jo estava al límit del desgast i no veia gens clar què podia oferir l'equip. No vaig demanar remodelar la plantilla, sinó que vaig ser jo qui va decidir anar-se'n ", assegura l'entrenador.

D'altra banda reconeix que el seu major fracàs com a tècnic va passar aquest mateix any. "Sens dubte el meu major cagada com a tècnic va ser el 0-4 contra el Madrid a la Champions".

Sobre el seu possible retorn al Barça, a dia d'avui és una cosa que veu bastant complicat per la forma en què funcionen les coses al club: "Oblida l'entorn. Tal com està muntat el club únicament hi ha dues opcions: o ets poder o no ets poder. I contra el meu desig m'han obligat a escollir un bàndol ".

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada