divendres, 18 de juliol del 2014

Kroos: "L'estil de Guardiola em va venir molt bé"

Primeres paraules com a jugador del Madrid  

Kroos: "L'estil de Guardiola em va venir molt bé"

El migcampista alemany va tenir una presentació multitudinària al Bernabéu, després de la qual va lloar Pep Guardiola

Toni Kroos, durante su presentación como jugador del Real Madrid
Toni Kroos, durant la seva presentació com a jugador del Reial Madrid | Foto: AFP
EFE | 2014.07.17 | 18:27 h.
El migcampista alemany Toni Kroos, nou jugador del Reial Madrid, va protagonitzar una presentació multitudinària, davant d'uns 10.000 aficionats, al Santiago Bernabéu. Durant les seves primeres paraules com merengue, el jugador va recordar el seu treball a les ordres de Pep Guardiola, al Bayern de Munic, del qual va assegurar que manté un bon record.
"La raó de la meva sortida del Bayern és el Reial Madrid, no vaig tenir cap problema amb Guardiola", va assegurar el jugador, després de les especulacions sobre els seus enfrontaments amb el tècnic català. Kroos va voler desmentir de manera categòrica els rumors sobre la seva mala relació amb el del Santpedor, en destacar que "h i tingut una relació molt bona amb Guardiola. A més, crec que el seu estil em va venir molt bé".
De fet, el jugador va aprofitar la seva carta de comiat a l'afició del Bayern a través de Facebook per agrair a Guardiola el tracte rebut, "la temporada passada estar sota les ordres de Pep Guardiola va ser una experiència excepcional per a mi. Pep és un ésser humà excepcional, un entrenador molt especial i excel · lent entre tots els grans entrenadors amb els quals he treballat. M'ha ajudat tremendament costat de Matthias Sammer, i estic molt agraït per la confiança que m'han donat. Benvolgut Pep Guardiola, estimat Matthias Sammer, estimats amics del Bayern: els desitjo molt èxit en els propers anys ".
"Vull agrair al Bayern per haver-me donat l'oportunitat de fer aquest pas que tant desitjava. És el pas correcte, estic orgullós de ser aquí. Sé com són les coses, cal guanyar títols i crec que sóc l'home correcte per a això perquè el conec en els últims anys en què no hem conegut més que victòries. És un estímul fer això aquí perquè crec que el Reial Madrid està un pas per sobre del Bayern ", ha afegit.
El jugador també va tenir un record per a l'expresident d'honor: "M'agradaria expressar la meva tristesa per la mort de di Stéfano. Sé quant significava per a aquest club i els seus seguidors i vull manifestar que tinc tristesa per la seva mort".
FLORENTINO RECORDA Di Stéfano
El president del Reial Madrid, Florentino Pérez, va tenir una especial referència a Alfredo Di Stéfano, mort el dia 7 de juliol, "trobem a faltar a algú que ens va acompanyar en tantes presentacions en els últims anys. No serà fàcil acostumar-nos a viure sense Alfredo di Stéfano ".
"Es sentiria entusiasmat amb el fitxatge del nostre nou jugador Toni Kroos. Estem davant d'un grandíssim futbolista, com acaba de demostrar al Mundial sent un dels millors del campionat. Seva excel · lent rendiment i altíssim nivell no han estat una sorpresa per a nosaltres sinó l' confirmació que havíem triat a l'home adequat ", ha afegit.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada