dimecres, 22 de juliol del 2015

Guardiola confirma la presència a Junts pel Sí: «Per què no puc defensar la meva opinió?»

 

Guardiola confirma la presència a Junts pel Sí: «Per què no puc defensar la meva opinió?»

 

Especial: Eleccions al Parlament de Catalunya el 27 de setembre del 2015

|ND 22/07/2015 a les 13:39h

Pep Guardiola ha confirmat la seva presència a Junts pel Sí, la candidatura unitària sobiranista, dos dies després que transcendís la notícia. Ho ha fet, segons recullen diversos mitjans com Mundo Deportivo, en una roda de premsa a la Xina on el Bayern de Munic realitza una estada de pretemporada. "Per què no puc defensar la meva opinió? Els partits m'ho van proposar i jo vaig dir que sí", ha assegurat l'entrenador català.

Més informació sobre la presència de Pep Guardiola a Junts pel Sí

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada