dimecres, 22 de juliol del 2015

Guardiola: "Tot el que fem a la vida és política; per què no puc defensar la meva opinió?"

22/07/2015

Guardiola: "Tot el que fem a la vida és política; per què no puc defensar la meva opinió?"

Pep Guardiola
Pep Guardiola - EFE

L'home que tanca la llista unitària qualifica CDC i ERC "d'institucions fortes" i demana una gran participació el 27-S

Agències
El Singular
L'exentrenador del Barça i actual tècnic del Bayern de Munic, Pep Guardiola, ha explicat des de la Xina, on està de gira de pretemporada amb l'equip bavarès, per què ha acceptat tancar la llista unitària de CDC, ERC i entitats sobiranistes catalanes a les eleccions del 27 de setembre, i ha argumentat que pot defensar la seva opinió.

"Tot el que fem en la nostra vida és sempre política. Per què no puc jo defensar la meva opinió? Els partits em van preguntar i jo vaig dir que sí", ha assegurat Guardiola en una roda de premsa des de Pequín sobre la seva incorporació a la llista de Junts pel Sí.

"Al final els dos partits (CDC i ERC) són institucions fortes", ha recalcat. Respecte del que espera amb vista a aquestes eleccions catalanes del pròxim 27-S, el de Santpedor ha assegurat que "com més gent vagi a votar serà millor per a Catalunya, per a Espanya i per a Europa".

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada