dimarts, 3 de març del 2015

Pep Guardiola: "Si veieu que vaig a tornar al Barça, em doneu amb un martell al cap"

FC BARCELONA

Pep Guardiola: "Si veieu que vaig a tornar al Barça, em doneu amb un martell al cap"

'Elconfidencial.com' assegura que aquestes paraules van ser pronunciades per Pep Guardiola

Josep Guardiola segueix centrat en el seu actual equip, el Bayern de Munic
Josep Guardiola segueix centrat en el seu actual equip, el Bayern de Munic EFE
SPORT.es
2015.03.03 | 11:07 H.
El futur de Pep Guardiola segueix sent una incògnita però el que sí sembla tenir clar l'actual tècnic del Bayern Munic és que no tornarà al Barça.
"Si veieu que vaig a tornar al Barça, em doneu amb un martell al cap". Aquestes són les paraules que el portal 'Elconfidencial.com' posa en boca de l'entrenador català del Bayern ara que l'ombra de les eleccions del FC Barcelona està cada vegada més a prop.
Aquestes paraules van ser dites suposadament en una conversa entre Pep Guardiola i un cercle íntim de persones molt properes al tècnic quan es va estudiar la possibilitat d'un retorn al FC Barcelona emmarcat en la figura de l'entrenador com a reclam d'alguna de les candidatures que es presentaran a les eleccions presidencials del club el proper mes de juliol.
Ara per ara, Guardiola segueix centrat en el seu projecte a Munic encara que també se l'ha relacionat amb el Manchester City d'un qüestionat Manuel Pellegrini i fins i tot amb la possibilitat de dirigir la selecció de Qatar que organitzarà el pròxim Mundial de futbol el 2022.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada