dimarts, 16 de juny del 2015

Joan Laporta confirma per vídeo que es presenta a les eleccions del Barça

Joan Laporta confirma per vídeo que es presenta a les eleccions del Barça

El dilluns al matí farà una roda de premsa a la seva seu electoral


Mundodeportivo.com

Miguel Rico

Adjunt al director Barcelona

Actualitzat a 16/06/2015 21:43- Mundodeportivo.com

Joan Laporta acaba de confirmar el seu precandidatura a les eleccions del Barça amb un vídeo en Youtube en què fa, en català, el següent discurs: “Hola a tots. Com ja sabeu, em presento a les eleccions del Barça. Ho faig per aconseguir que el Barça torni a ser de tots. Em sento més preparat que mai per presidir el club. Tinc més experiència. Tinc els meus defectes, que la majoria coneixeu, però mantinc els mateixos principis. Per a mi el Barça és més que un club. Més que un club, és una declaració de principis. És un model basat, dita rasa i curt, en Cruyff, Masia, Catalunya i Unicef. Un club poliesportiu i una organització professional que fa que aquest model funcioni. Durant la campanya electoral defensaré amb totes les meves forces aquest model de club. durant molts anys he rebut el suport de moltíssims barcelonistes. Us ho agraeixo de tot cor. és una de les raons per les quals em torno a presentar. Ara ha arribat l'hora de la veritat. Necessito més que mai el vostre suport. Aquesta campanya l'hem de fer entre tots perquè el Barça torni a ser de tots. Moltes gràcies. Visca el Barça i Visca Catalunya”.

Dilluns que ve al matí, entre les 11 i les 12 h. a la seva seu electoral (carrer Provença 300, al costat de Passeig de Gràcia), farà una roda de premsa

En una altra part del BLOC podeu veure el video de  Joan Laporta

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada