dimecres, 24 de juny del 2015

Guardiola: "L'afecte que tinc per Laporta és molt gran"

A 100 DIES DEL 27S.
DIA 5, DIMECRES 24 DE JUNY DEL 2015- MANQUEN 95 DIES
L'ACTUALITAT BLAUGRANA

Guardiola: "L'afecte que tinc per Laporta és molt gran"

L'entrenador del Bayern recorda que va ser l'expresident blaugrana qui va apostar per ell "quan no era ningú"

L'entrenador del Bayern agraeix el seu suport a l'exdirigent blaugrana però desitja sort a tots els candidats a la presidència del Barça.
EL PERIODICO
MARCOS LÓPEZ / MANRESA
Dimarts, 23 de juny del 2015 - 16.15 h
S'ha emocionat. I ha plorat. Pep Guardiola, l'entrenador del Bayern Munic, s'ha emocionat quan aquest dimarts ha entrat al Teatre Kursaal de Manresa amb motiu de la gala del 50è aniversari d'Ampans, una associació que treballa per millorar la qualitat de vida de les persones amb alguna discapacitat intel·lectual i de les seves famílies. "Una associació en què va arribar a col·laborar fa 40 anys el meu pare recollint diners per Santpedor", ha recordat.
Guardiola s'ha emocionat escoltant lliçons vitals de diversos nens i adults amb problemes que han convertit l'auditori, ple de gent, en un mar de llàgrimes, amb la sensibilitat a flor de pell. A les primeres files hi havia els seus pares, la Dolors i el Valentí, i els seus fills, el Màrius i la Valentina. "M'heu fet plorar, m'heu emocionat. Si m'emociono més, perdoneu-me", ha dit dirigint-se a les més de 500 persones que els escoltaven i que estan vivint "una situació incòmoda". "Ells sí que donen una lliçó de lideratge perquè, tant en la vida com en el futbol, el que busco de veritat, però de veritat de veritat, és que m'estimin. No es busca guanyar partits ni títols", ha comentat el tècnic.
Una vegada acabat aquest emocionant acte, ha comparegut davant els periodistes. "Ha sigut especial per a mi", ha recalcat abans de parlar del club de la seva vida. "¿Les eleccions del Barça? ¿A qui vull més? A tots, tota persona que es presenta per ser president del Barcelona és perquè ho pot fer i té capacitat. Però no puc negar que l'afecte que tinc per Jan Laporta és molt gran", ha reconegut a tres setmanes de les eleccions (18 de juliol). "Jo no era ningú i va apostar per mi, va demostrar que creia en mi. Tant de bo sigui una bona campanya i ho facin bé. I el soci votarà. Jo no ho podré fer perquè sóc a la Xina", ha recordat l'exentrenador blaugrana en referència a la gira asiàtica que emprendrà amb el Bayern.

"Sóc una persona agraïda"

"Laporta no s'enfada amb mi. Em coneix tant que no s'enfada", ha dit en referència a un comentari de l'expresident ("espero que em voti, si no, em cabrejaré", va dir en broma dilluns en la presentació de la seva candidatura). "Tots els candidats són bons, tots tenen la capacitat, tots ho volen fer bé. Estimen el club i estic segur que ho faran bé, però no puc oblidar, hi insisteixo, que l'afecte que tinc pel Jan és molt gran. No era ningú. Tenia 36 o 37 anys i el tio va dir: 'Apostem per ell'. I això ho sento perquè sóc una persona agraïda amb la gent que m'ha ajudat. N'hi ha moltes al llarg de la meva vida. I ell és un d'ells. I Alexanko, que em va ajudar a dirigir el filial. Només desitjo que facin una bona campanya i unes bones eleccions. I el que surti que l'encerti", ha prosseguit.
També s'ha referit a un dels anuncis estrella de Laporta: Éric Abidal serà director esportiu si guanya. "Estimo molt l''Abi', és un gran paio. Com ho és Michael Laudrup. Ja sé que aquestes situacions per a vosaltres són molt fàcils, però per a nosaltres són molt incòmodes", ha recalcat Guardiola. "Si es compara és per desprestigiar-ne un i això no m'agrada. Però les persones que quan jo era molt petit, com Quique Costas i Antonio Olmo, em van ajudar, i tanta altra gent, com alguns directius, que també ho han fet, els tinc una estima especial. ¿Què voleu que hi faci?", ha dit.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada