dissabte, 29 de novembre del 2014

La reunió secreta entre Guardiola i Henry

DURANT LA SEVA ESTADA AL FUTBOL CLUB BARCELONA

La reunió secreta entre Guardiola i Henry

El tècnic del Bayern Munic va revelar el contingut d'una reunió amb el jugador francès durant la seva estada en el Futbol Club Barcelona

Pep i Henry, durant la seva etapa al Barça
Pep i Henry, durant la seva etapa al Barça Ignasi Parets
Albert Rogé
2014.11.29 | 20:48 H.
SPORT 
Guardiola va revelar, en una entrevista a L'Équipe, que va tenir una reunió amb Henry durant la seva estada en el Futbol Club Barcelona. L'exentrenador del conjunt blaugrana ha assegurat que "feia olor que Thierry no estava molt bé, que es plantejava qüestions i que estava una mica tancat. El vaig trucar per convidar una tarda per parlar tranquil·lament ".
En la mateixa entrevista, Guardiola va explicar que ha passat en aquesta reunió: "Passem diverses hores al voltant d'un cafè i parlem molt. Parlem de tot el que li concernia i de la seva vida en general, gairebé res de futbol ".
A més, Pep compte l'important que va ser aquesta reunió per al jugador francès: "Després de la reunió, el ​​seu rendiment va començar a progressar. Havia tingut problemes per adaptar-se a un nou país, a una nova cultura, una nova mentalitat. Necessitava un temps per trobar-se, igual que la nostra filosofia de joc ".
Guardiola i Henry no van perdre el contacte després que cadascú abandonés el Futbol Club Barcelona. En l'entrevista, Pep va assegurar que es va veure amb el francès durant la seva estada a Nova York: "Thierry va estar molt bé amb la meva família; ens va mostrar la ciutat, ens va ajudar a trobar escola per als meus fills ".
Finalment, l'entrenador del Bayern de Munic va valorar el rendiment d'Henry a la MLS: "Em vaig quedar molt sorprès pel seu nivell de joc. L'última vegada que el vaig veure va ser el passat estiu en un amistós i va estar molt bé. Li vaig dir que encara té futbol per jugar uns anys més ", va sentenciar Pep Guardiola.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada